Vill man ha något gjort ordentligt, får man göra det själv!

Ja gott folk, jag syftar på ONANI!

Jag hade en mycket konstig dröm inatt, jag drömde att en kompis pulla mig med sin stortå, och vanligtvis är det omöjligt för mig att komma i sömnen men av någon sjukt konstig anledning kom jag i denna dröm! Är det någon som kan tyda drömmar? När jag vakna var jag i alla fall lite småkåt och började pilla lite, och några minuter senare har jag kommit ett par ggr. Det är så synd att det inte blir så när man har sex, sex är skönt, missförstå mig rätt, jag älskar sex det är galet mysigt och allt men när man onanerar är det garanterad orgasm, man vet exakt vilka punkter man ska röra så är man framme vid målet på nolltid!


När jag onanerar håller jag mig mest utanpå, stimulerar klitoris, smeker mig själv osv det är det som  får mig att gå igång. Men jag har provat att använda dildo, jag fick en i födelsedagspresent av några kompisar en gång och det är klart att man måste prova men till min besvikelse var det inte så jäkla speciellt, om jag ska vara helt ärlig så skavde det mest.


En annan bra onanigrej är ju duschen! Tyvärr har jag zero tryck i min dusch, so it doesen't do anything for me. Men har man en dusch med mycket sprutt så kan den åstadkomma underverk. Har flera kompisar som har bättre duschar än mig så de kör på det och jag har själv gjort det under den tiden då jag hade bättre dusch.  Mmmmm... fina minnen J aja jag är i alla fall för onani och avslutar med det klassiska skallet; "ONANERA MERA!"


xoxo Sexoholic


Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Tjoosan (:



Har du haft en bra fredag? (a)



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-10 @ 17:34:41
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0