Vill du följa med hem till mig å’ käka makaroner och hångla?

Raggning är en ädel konst som inte många behärskar. Hur fan raggar man bra!? Dom flesta som raggar, raggar ju på krogen och då är man ju oftast bara odräglig.

Var ute på krogen för ett tag sen, står på dansgolvet och stussar när en kille kommer upp bakom mig och lite "diskret" försöker dansa med mig. Jag var icke intresserad så försökte mota bort honom med en armbåge. Han fatta inte vinken och bara fortsatte, och jag fortsatte mota bort honom. Jag sa till och med åt honom att sluta röra mig och ÄNDÅ fortsätter han. Då blev jag så jäkla pissed och vände mig om och knuffa bort honom så han ramlar in i några andra glada dansare och återgår sen till min egen dans. Plötsligt känner jag att nån knackar mig på axeln, jag vänder mig om och gissa vem? Jo samma kille såklart, han säger; "bara för att du är snygg kan du inte göra som du vill!" Hahaha vafan svarar man på det? Jag börja bara skratta och sa tack. Vet inte riktigt vad han trodde skulle hända, det där med "trägen vinner" håller inte riktigt i det här sammanhanget. Jag påstår inte att jag är nån stjärna på att ragga heller men ärligt, "gnida-sig-mot-på-dansgolvet-knepet" måste vara det absolut sämsta ever.


Har ni vart med om nån rolig ragg-anektot?

Det är ganska komiskt hur de raggar i andra länder också. När jag var i spanien sprang killarna efter en eller sa "ksss kss ksss" som om man var nån jäkla katt!

Ne, då föredrar jag nog den gamla klassikern, "vill du ha en drink?"



xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0