Prinskorv vs. Falukorv

Tyvärr killar måste jag säga att det är sant, det är inte skönt att bli påsatt av en liten kuk! Det känns knappt (been there..) och är inte det värsta man kan höra som kille "är den inne?", i alla fall om svaret på den frågan är "ja".


MEN jag kan dock krossa myten om att alla tjejer tycker "ju större kuk desto skönare sex". Förmodligen finns det de tjejer där ute som tycker om en riktig bamsing, men jag är inte en utav dem. Tjejer/kvinnor/damer är faktiskt inte helt ihåliga där nere och får man i sig 25cm hård balle gör det ONT! Ajsing! Nä, ni som ligger på medellängd ska bara vara nöjda med det tycker jag, för ni vet ju vad man brukar säga, "LAGOM ÄR BÄST!"


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0