Packa bajs och andra trevliga saker.

Jag har alltid varit nyfiken på allt som har med sex att göra. Vill gärna testa allt och veta ALLT. Men jag har varit väldigt kluven när det gäller analsex. Jag är ju inte masochist, så tanken på att få nått stort, hårt uppkört i röven är ju ganska skrämmande. Men så för ett tag sen så var jag med en kille som tyckte väldigt mycket om just analsex, eller han tände väl på arslen över huvud taget. Så jag tänkte att jag måste ju i alla fall prova. Vi körde doggy style och han värmde upp ringmuskeln lite, sen utan att jag var helt förberedd körde han in den och fy fan vad det gjorde ont. Jag skrek rakt ut och killen blev ju livrädd, men efter en liten stund gav jag det en chans till, denna gång mer förberedd på vad som väntade. Det gick lite bättre men vi höll ju inte på så jätte länge. Dagen därpå kändes det väldigt konstigt i analen och när jag gick på toa såg jag till min förskräckelse att det kom blod ur röven. Aaaahh!!!!! Vi kan väl säga att jag blev lite avskräckt men icke skulle jag ge upp. Ett tag senare låg jag med en annan kille som också väldigt gärna ville köra upp den där bak. Var väl inte så jättesugen men jag var full och ställde upp. Nu var det ju så att den här killen hade en mycket större kuk än den första och när han körde in den gjorde det så jävla ont att jag fick kväljningar och nästan spydde i hans papperskorg.

Jag vet inte om jag är helt dum i huvet, men jag skulle ändå vilja göra om det. Tanken gör mig lite upphetsad, det är lite förbjudet och lite dirty och riktigt, riktigt snuskigt! Jag gillar att vara lite busig, originell och påhittig när det gäller sex. Nya platser, nya partners, nya ställningar osv. Men hur spännande det än må vara att ha sex bakåfram och uppåner så är det ibland ändå ganska skönt att bara köra missionären.


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0