Kan man vara mer diskret?

För ett par år sedan, när jag gick på gymnasiet, tyckte jag att en kille var snygg, vi kallade honom "killen med den snygga jeansröven" (very classy, I know.) På en fest bytte vi i alla fall nummer och vi började messa varandra ganska mycket och så småningom också ringa och prata ganska mycket. En kväll efter mycket festande bestämde vi i alla fall att vi skulle mötas på bussen hem till mig, och det gjorde vi. Redan när vi möttes kände jag en konstig känsla, en svag känsla av äcklet! (läs tidigare inlägg) men jag gjorde mitt bästa för att igorera det och det gick ganska bra.
Vi kom hem till mig och var sexiga och klädde av varandra. När vi kröp in mellan lakarna och började kyssas kände jag bara att usch vilken äcklig andedräkt och försökte hålla bort huvet. När han sedan började penetreringen kändes det inte ett skit och jag blev verkligen sjukt besviken, jag var ju ganska full så jag sa åt honom att "fan det här funkar inte, du får gå ner på mig istället" och det gjorde han. Men till min STORA förvåning kändes inte det heller! Då jäklar blev jag irriterad och sa att "det är ingen idé, du kan lika gärna komma upp" och det gjorde han. Nu kan man ju tro att historian slutar här efter lite mysig nedvärdering, men nope!

Efter att vi lagt oss för att somna kunde jag bara inte släppa hur mycket sexet hade sugit så när jag trodde att han somnat var jag bara tvungen att ringa min bästa kompis. Man kan ju tycka att jag borde gått ut till badrummet eller liknande men jag orkade inte riktigt. Jag låg där i sängen och berättade iallafall om den usla andedräkten, minikuken och hur ofantligt dålig han menvar på att slicka och vi låg där ett tag och småfnittra åt den hemska upplevelsen. När vi lagt på så frågade jag efter en stund ut i mörkret "sover du?" och fick till min fasa svaret "Nej." Nu kanske ni tror att det slutar här, att killen stormar ut, men nope!

Vi vänder oss och somnar om. Jag vaknar rätt tidigt och går upp till vardagsrummet ett tag, när jag kommer tillbaka till mitt rum har han äntligen vaknat och börjat klä på sig. Jag går ut och sätter mig i köket med mitt tunga huvud i händerna och efter ett tag sitter han där mitt imot mig. Och han sitter där länge. Detta var på den tiden då jag bodde hemma, så innan han beger sig hemmåt vid sisådär 1-snåret har han hälsat på, och tagit hand med min far. What the fuck! Jag skulle dragit efter "det kommer ändå aldrig att gå" och om jag hade orkat hålla mig kvar efter det hade jag DEFINITIVT dragit efter telefonsamtalet! Men men vi är alla olika, vissa kanske gillar total förnedring...


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0