I love 2 love

Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag haft sex med en tjej. Jag kan tycka att tjejer är sexiga och jag kan tända på lesbiskt sex på porrfilm, betyder det att jag är bi? Jag ser mig själv som straight till 100%. För mig är man bi eller gay om man blir kär i nån av samma kön och det kan jag verkligen inte tänka mig att jag skulle bli. Ja menar, då borde jag ju vara kär i mina tjejkompisar, de är skitsnygga, roliga, snälla och jag älskar dem mer än allt, men icke, det har inte hänt och jag tror inte att det nånsin skulle göra det.

Det är ju det som är så spännande med sex, man kan ha sex med vem man vill, hur man vill, det är ju bara roligt och skönt och det behöver inte betyda ett skit! Hääärliga, befriiiiiiande, uuuunderbara sex!


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0