I kissed a girl and I liked it

Nått som nästan varenda kille tänder på är girl on girl sex, som nån slags manisk tanke. Det är ju inte så att tjejer tänder på bögsex på samma sätt. Fast den kvinnliga kroppen är egentligen sexigare än manskroppar, mer kurvor och mysigare.

Jag och en tjejkompis och en killkompis var hemma hos mig en gång, innan vi skulle till en fest. Vi var riktigt, RIKTIGT fulla och jag och min tjejkompis började hångla som vi gör ibland när vi är fulla, bara för att jävlas lite med killen. Vi började sedan smeka varandra för att kåta upp honom och det blev bara mer och mer intensivt. Vi kysste varandra ner på halsen och smekte varandras lår, sedan utan att vi visste ordet av var hon nere och slicka mig. Killen ville ju såklart vara med men vi var alldeles för upptagna med varann. Jag gick och hämtade min dildo och körde henne tills det totalt spåra ut, min kära moder kom hem och kom nästan på mig mellan min kompis ben och vi gick iväg till festen istället.


En annan kväll, (oftast nämnd som "den galnaste kvällen nånsin") hade vi efterfest hemma hos mig, jag och samma tjejkompis hade sex med varsin kille på varsitt håll, (kan hända att somliga hade mer än varsin) när de sedan gått kom det in en annan kille och vi sa att vi skulle göra vad han ville, varpå han självklart efterfrågade lite lesbisk action, och det hela slutade med en galen trekant som han nog sent ska glömma! Dagen efter ringer en kompis som inte ens var närvarande kvällen innan och sa att hon hört att vi haft trekant. Ryktet sprider sig snabbt när killar får se lite girl on girl sex!!


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0