Hur många är för många?

Hur många kan man ligga med utan att bli kallad hora, slampa osv? Finns det någon magisk gräns eller är det individuellt? Jag kan erkänna att jag har legat med en hel del personer (känner dem som legat med fler, men ändå) men jag tycker inte att jag legat i så. Många blir ändå förvånade när de får reda på hur många jag haft sex med. Trots det har minsann jag också haft mina torra perioder. Jag läste i nån tjejtidning att tjejer i åldrarna 18-24 i gensomsnitt har haft 4,8 sexpartners, det tycker jag låter sjukt lite! Är det verkligen så?


Om man nu kan ligga med för många, kan man också ligga med för få? Jag känner de som bara legat med en person men jag känner också de som legat med över 50st. Vad är "värst"? Jag skulle tycka det var väldigt tråkigt att inte ha provat på olika sexpartners, att bara ha legat med 1 person skulle vara som att bara ha ätit glass med vaniljsmak. Visst, det är ju gott, men ska man nöja sig med det när det finns dulce de leche-, melon- och lakritssmak också!?


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0