Ernst från karlaplan

Hahahahah såg ni Vakna! i the voice imorse? På onsdagar gästas alltid studion av den supercoola Olle Waller och lyssnare får ringa in och ställa sina sexfrågor. Oftast tycker jag att det är mest pinsamt, för vissa ställer så dumma frågor, men imorse höll jag på att dö av skratt. Jag vet inte om det var ett skämt men en viss Ernst från karlaplan ringde in och klagade på dagens ungdom som bara springer omkring och sprider sin säd. (Vem fan använder ens det uttrycket längre?) Han tyckte att det behöver spridas mer information om kondomer för man kan ju inte bete sig på det viset. (Ni måste tänka er att han säger allt detta med snobbigaste stockholmsdialekten ever!) När Olle sedan säger ordet "knulla", utbrister han "men usch sådana ord du använder, finns det inget finare ord?" och Olle börjar snacka latin, det är fan bra att veta vad "slicka fitta" heter på latin! Hahaha det är omöjligt att återberätta, men jag garva iallafall som fan. Jag hoppas att jag så småningom kan länka det här klippet här, för detta måste ni se! :)

xoxo Sexoholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0