??????????????

Vafan kallar man det kvinnliga könsorganet!?  Det finns verkligen inget passande ord. Det här är ett stort problem i det svenska språket damn it. Fitta låter så himla grovt och porrigt, vagina och slida låter biologiskt/vetenskapligt och allmänt tråkigt och alla andra namn som, mutta, springa, framstjärt, blomma, snippa osv låter bara skittöntigt, totally laaaaaaame! Hjälp mig!! Jag behöver verkligen förslag för som det är nu säger jag oftast "där nere" eller nått åt det hållet och om jag ska vara ärlig låter inte det särskilt coolt det heller. Det är verkligen det som gör det jobbigt att prata om sex, annars är det hur kul och spännande som helst.

 Är ni med mig?! Jag behöver er!


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0