Blast from the past.

Kolla igenom min "dagbok" nyss. (Skriver i den någon/några ggr om året så jag vet inte om man ska kalla det dagbok.) I alla fall, för några år sedan var jag inne i en period då jag skrev lite snuskiga dikter, dialoger, verser och så vidare. Tänkte publicera en utav de texterna här, en påhittad dialog mellan en tjej och en kille. Minns inte ens när jag skrev den men jag tyckte den var jävligt rolig när jag läste den.


Han: Har du haft analsex?

Hon: Nej. Har du?

Han: Nej. Skulle du vilja?

Hon: NEJ! Eller kanske nån gång, skulle du?

Han: Aa.. Jag tror det, nån gång vill man ju testa. En del tjejer tycker ju att det är skönt, vad säger du? *blink blink*

Hon: NÄE!!! Aldrig med dig. Okej om du hade haft en liten snopp men du har den största kuken jag nånsin sett i verkligheten. Jag vill inte spricka så jag får gå med blöja resten av mitt liv.

Han: Näe...jag förstår dig. Jag skulle inte heller vilja ha en kuk i röven... God natt Älskling.

Hon: God natt min...kolastång. *Blink*


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0