Äcklet!

Både jag och en av mina närmsta vänner lider av äcklet. Det är ett problem som uppstår oftast när en så kallad "good guy" som egentligen inte förtjänar det gör något, alternativt säger något som gör en så sjukt äcklad att man inte vill ta i honom med tång ens. Det är så typiskt tjejer att vilja ha en "bad boy", man ser romantiska filmer och vill ha det så, men när någon kille är romantisk i verkliga livet tycker man bara att han är en riktig loser.


Jag har ett exempel såklart. Det var en kille som var bäst, snäll, rolig, gullig och behandlade mig med den största respekt. Han hade till och med rest till Örebro från någonstans i Europa för att träffa mig.  Han var en riktig svärmorsdröm (ärligt, min mamma älskade honom.)

Så hur uppstod äcklet? Jo, han hade så galet fula kalsonger som var SÅ avtändande och fick hans kropp att se ful ut så det gick bara inte. Jag tvingade mig igenom en sexakt (han hade ju trots allt betalat dyra pengar och rest långt för att träffa mig, så jag kände mig sjukt skyldig.) men det var hemskt.


Varför i hela helvette ska man bli sådär? Varför kan man inte bara bli kär i dom bra killarna?


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0