Yeah Baby Yeah!

Det är ju ganska intressant det här med porr, det verkar som om alla killar har porr på datorn (skulle bli förvånad om nån inte hade det) men för tjejer verkar det lite tabu att gilla porr. Jag har inte sett överdrivet mycket porr i mina dar det kan jag erkänna men de jag sätt har ändå vart rätt upphetsande. Så jag kan definitivt förstå killar som gillart och jag tycker att det absolut kan vara ett bra sätt att krydda till sexlivet lite.
Nu menar jag såklart "normala" porrfilmer, man med stor kuk sätter på tjej, en andra tjej kanske kommer in och det blir lite lesbisk action, båda tjejerna suger av killen och lite sånt.

Men så hörde jag talas om en ganska uppmärksammad porrfilm, eller snarare ett klipp från en film, en så kallad nischad film, inriktad på ämnet SJUKT ÄCKLIGT! Ni kanske har hört talas om den? Den kallas "2 girls 1 cup". En kompis sa och jag citerar "Om man klarar av att se hela den filmen utan att titta bort, då har man fan starkt psyke!" Så klart blev jag ju sjukt nyfiken, min kompis berätta att det är typ bajs och spya förekommande och visst det låter sjukt äckligt, men inte värre än att man ska stå ut med att kolla i 2 minuter. Jag hade fel, jag hade sjuuuuukt fel. Jag och en annan av mina nyfikna kompisar bestämde oss för att ta oss en titt, och jag lovar och svär att jag inte överdriver när jag säger att jag fick så mycket kväljningar att jag nästan kräktes på min kompis, det var det äckligaste jag nånsin sett!
Jag kan bara inte fatta att nånstans på jorden finns det ju nått äckel som tänder på det. Och sen att tänka på de här två tjejerna som är med i filmen, hur i hela helvete tänkte dom? (usch nu när jag tänkte på det kom det nästan lite kräk i munnen) Jag är absolut inte den som dömmer folk för deras sexuella vanor osv men det här är nått som jag INTE kan acceptera, en person som säger att det är en het film skulle jag aldrig mer vilja se!


xoxo Sexoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0