Talk dirty 2 me!

Jag och ett par kompisar satt och snacka om sex igår. Vi kom in på hur man låter när man har sex. Hur stönar man, hur ska en kille stöna?
Visst är det sexigt att stöna lite så partnern vet att man njuter av akten. Och det är ju trevligt att höra att man är sexig och att det är skönt, men när det börjar bli för porrigt då blir det bara töntigt, och det värsta är om nån skulle dra en replik på engelska."You're so hot baby, I'm so horny" går ju inte riktigt hem tycker jag.
Självfallet har jag ett exempel; En gammal bekant följde med mig hem efter krogen, han är vanligtvis en riktig gentleman som tänker på känslor och sånt. Vi började hångla och han gick ner på mig, han var jäkligt bra och jag kom, (good for me, I know!) men till saken hör ju att jag egentligen inte gilla killen så mycket, så jag kände mig ganska nöjd efter en orgasm och hade lika gärna sett han gå hem så jag kunde sova.
Men han fick väl för sig att jag var skitkåt eller nått så när han kom upp igen tog han kuken i ett stadigt grepp och sa med "sexig" röst; "Hur gärna vill du ha den här då?" Jag trodde jag skulle dö av skratt men eftersom han är en sån snäll person försökte jag hålla mig av ren artighet och svarade "Ehh, jag tror nog du vill det mer än mig... hihi" Hade det varit jag som var killen hade jag nog inte svarat : "Men det var inte det som var min fråga "blink blink"", men det gjorde den här killen. Tyvärr så är jag ju så blödig så jag ställde ju upp på lite känslokallt sex. Så här i efterhand kanske det inte var "my greatest moment" men men va ska man göra...?

Jag och mina kompisar prata också om hur det är att ha sex som kille. Fyfan det verkar ju hur jäkla jobbigt som helst. (Vi testjucka lite på varandra och jag var trött efter 5 sekunder) Hur i helvette orkar killar hålla på i typ en timme?! Jag skulle fan svimma! Så jag måste ju bara säga att jag är sjukt imponerad av alla killar som orkar hålla på i evigheter (även om det inte är nått jag rekommenderar, tjejer blir lätt uttråkade efter ett tag) men ändå, som sagt skulle jag nog inte orka det.

Så kom ihåg, porrsnack hör hemma i porrfilmer och 2 timmars sex är inte så underbart som du tror!


xoxo Sexoholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0