På en skala mellan 1-10

Har ni tänkt på att i par så är ju båda partnerna lixom på samma nivå i en skala mellan 1 och 10. Det är ju inte så ofta man ser en riktig hunk med en skata eller tvärtom. Men jag har tänkt lite på det, bara för att man är ful, sänks ens krav automatiskt då? Eller får man bara sämre syn när man ser ut som Shrek eller Häxan Hax? Jag menar jag skulle ju aldrig nöjja mig med nån som inte känns 100% perfekt bara för att jag är desperat efter lite kärlek. Man måste ju ändå tända på den man är tillsammans med, annars vore det ju sjukt tragiskt tycker jag!

Ibland har kompisar sagt till mig att jag har för höga krav, men vafan det tycker inte jag. Bara för att jag vill ha en rolig, snäll kille som jag kan lita på och tänder på, det tycker jag inte är för mycket begärt, eller?

xoxo Sexoholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0